Vi prioritere sikkerhed og tryghed for vores kunders data og interne informationer meget højt og tager vores ansvar som leverandør alvorligt.

Det kan næsten ikke undgås at vi får indblik i informationer, metoder o.l. som er fortrolige og væsenlige for jeres firma. Derfor har vi også en række faste rutiner, omkring vores håndtering af vores kundes data og informationer, for at sikre at kundens fortrolighed forbliver indtakt.

Her er nogle af de  procedure vi har for at sikre vores kunders fortrolighed:
- I vores samhandelsbetingelser har vi indlagt en Tavshedserklæring/Hemmeligholdelseserklæring/NDA (Non Disclosure Agreement) som vi giver til alle kunder.
- Vi levere en Databehandler aftale (DPA).
- Vi tilbyder SLA aftaler så du er sikker på at dine forventninger til os er på plads.
- Alle vores interne data opbevares sikret.
- Vores kunders egne passwords, i vores løsninger, er kryptere og ikke tilgængeligt for os.
- Vi holder vores kunders kritiske forretnings metoder o.l. hemmeligt. 
- Alle kunde relaterede papirer kryds makuleret efter brug.
- Efter ønske krypteres vores systemer/løsninger, kommunikation til systemet samt data (EAR) krypteres i en AES-256 kryptering.
- Vi deler ikke vores kunders informationer med treide part uden et forudgående og klart samtykke.
- Vi har en klar privatlivs politik på denne side der klart beskriver vores håndtering af dine persondata som kunde ved os.
- Dokumentation for vores arbejde ligger direkte inde i løsningen/systemet.
- Vi arbejder sammen med faste partnere (f.eks. Hosting), hvor vi har et mangeårigt og fortroligt samarbejder, med data placeret på Danske servere.

- Vi arbejder professionelt med vejledning og informations indsamling i.h.t. EU compliance - persondataforordning der trådte i kraft den 25. maj 2018.

Overstående kan efter aftale med den enkelte kunde fraviges.