Vi er et firma specialiseret i at arbejde med FileMaker (relations database) og dækker alle aspekter og facetter af FileMaker.
Vi udvikler dagligt kunde-specialiserede (custom app) løsninger, hvor kundens ønsker og behov er i centrum.
Mange virksomheder kan ikke bruge færdige, låste, out-of-the-box løsninger, men har brug for en individuel løsning således at kunden ikke får dikteret sin brug af systemet, fra en allerede udviklet løsning, men kan få tingene som man gerne vil og i det design der passer ind i virksomhedens image og tradition.
Ved kundetilpassede løsninger går vi ind i en tæt dialog med kunden, og vi tilser at løsningen bliver god og velfungerende og rette mod de specifikke behov.
Da vore løsninger tilpasses dine forretningsbehov, er det ikke en forudsætning at i selv har et stort IT kendskab.
Support tilbydes på timebasis, klippekort eller efter fast aftale. Support tilbydes ved kunden (vi kommer over hele landet) eller hos os.
Support ydes også som telefon eller online support. Vi tilbyder også Service-level agreement (SLA).
Undervisning tilbyder vi på alle niveauer, og tager udgangspunkt i kundens færdigheder. Vi underviser fra begynder til avanceret/udvikler niveau.
Vi tilbyder personlig undervisning eller firma kurser med udgangspunkt i kundens behov og ønsker.
Vi arbejder for en bred vifte af brancher og har med vores erfaring helt tilbage fra 1994 (hvilke gør os til det ældste specialiserede FileMaker firma i Danmark), løst en lang række meget forskellige opgaver.
Vi lave også en række standard værktøjer som f.eks CRM, ERP, SMS integration, TimeSag, iPad/iPhone integration, POS, Økonomisystemer integration, MS Office integration, CMS Integration, Magento, MailChimp o.m.a..
Vi integrerer også til stort set alle eksterne Webservices. Nogle eksempler kunne være, CPR nummer, CVR nummer, DMR (Dansk Motor Register), Valuta kurser og mange andre services.
Altid løsninger der tager udgangspunkt i best-practice indenfor hvert af de berørte områder.
CRM er et værktøj til at styre og støtte op om den kontakt jeres virksomhed har jeres kunder, leverandører, partnere og ligende.
Det er væsentligt at samle alt kommunikation mellem jer og disse virksomheder centralt og sikkert, så information ikke går tabt, og informationer og viden deles mellem jeres medarbejdere og terms samt understøtter jeres flow og den måde I gør tingene på.
Vi har en avanceret CRM løsning vi kalder Prospect v7.
Prospect er en avanceret og professionel løsning, som er virkelig nem at bruge, også uden et støre uddannelse forløb.
Prospect er en custom app, og tilpasses jeres specifikke behov, og ikke som man ofte ser, hvor i skal tilpasse jer et låst system.
Jeres tilpasning af Prospect går ikke tabt i.f.m. løbende opdateringer, som ofte ser i andre systemer.
Prospect håndtere bl.a. Firmaer, Kontakter, Word*, Excel, SMS*, Mail*, Dokument håndtering, Aktiviteter*, Kalender/Kontakt integration, Tracking og Notifikation, Grupper & Mailinglister og meget mere.
* Har også skabeloner, for hurtig oprettelse
Prospect køre naturligvis på både Windows og Mac (samt kan udvides til iOS og Browser brug)
Vores CRM system er ofte kærnen i en løsning, som i øvrigt også kan bestå af f.eks. Tilbud, Ordre/Job, Faktura, Projektstyring, Tidsregistrering , Integration til økonomisystem, Produktionsstyring, Hjemmeside integration, Ipad & iPhone App´s og meget mere.
Med FileMaker tilbyder vi direkte integration til økonomi systemer som f.eks.:
Listen er ikke komplet, så bruger i et økonomi system der ikke er på listen, så kontakt os venligst.
Integrations behovene kan variere fra opgave til opgave.
Informationerne kan "flyde" frit begge veje mellem FileMaker og økonomi systemet.
Det kunne være debitorer (dine kunder), kreditorer (dine leverandører), ordre/jobs, faktura kladde, finans o.m.a., som man ønsker integreret.
Med integration kan man tage det bedste fra begge verdener, således at man stadig kan bruge kendte økonomisystemer til de kendte bogholderi opgaver og FileMaker kan klare alle de øvrige opgaver.
Vi tilbyder også at lave special rapporter på bagrund af data fra økonomisystemer.
Vi tilbyder bl.a. integration til Joomla, WordPress og andre CMS systemer (Content Management System) Det kunne f.eks. være hvor tekster (indlæg) i dit WordPress system automatisk synkroniseres med dit administrations system. Eller at medarbejdere automatisk opdateres på jeres Joomla hjemmeside.
Vi laver også væsenlig større og mere avancerede intrafrationer, hvor store dele eller alt af et administrations system er tilgængeligt via en internet browser.
Flere af vores systemer har fuld hjemmeside integrationer hvor vi viser data fra jeres system direkte på internettet, eller komminikere med jeres kunder. Alt sammen via en almindelig internet browser.
Det kunne også være kunders/brugeres mulighed for at sende filer ind i jeres administration systemt direkte.
"On the fly" hjemme sider, tilbyder vi også. Dette er hjemmesider der via WebDirect teknikken på få timer, viser data på nettet.
Vi tilbyder SMS integration i vores systemer.
Din FileMaker løsning kan automatisk eller efter ønske afsende SMS beskeder til dine kunder, medarbejdere eller ligende. Det kan også være gruppe smsér til modtagere du frit definere.
Du skal som bruger af vores sms mulighed ikke tænke på en masse teknik. Systemet klare det hele. Du får også en tilbagemelding på status på din sms.
Dette giver unik mulighed for bl.a.:
... ja mulighederne er næsten uendelige.